hot hot hot - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van A De Sutter - WaarBenJij.nu hot hot hot - Reisverslag uit Pretoria, Zuid-Afrika van A De Sutter - WaarBenJij.nu

hot hot hot

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg A

05 Maart 2008 | Zuid-Afrika, Pretoria

Dag lieverds allemaal ! What a super nice surprise to read all your messages here ! Heel leuk to hear from all of you at the homefront !
Let me give you some up-date on what`s happening around here. Gisteren zijn we niet naar Robbeneiland geweest, toen we aankwamen aan de Waterfront om de boot te nemen, hoorden we dat trips to Robbeneiland gecanceld werden, omdat er teveel wind was. Maar ons ticket blijft geldig voor een andere dag. Dan maar de hop on/off bus genomen en genoten van de uitleg van de gids, terwijl we naar de prachtigste panorama`s gebracht werden.
Gisterenavond werd ik uitgenodigd door Cecil en Glenys (friends for 8 years now) for dinner. It was great to see them back after 8 years ! They live in a lovely house near the mountains. Hun kinderen hadden een tekening gemaakt die ze op de voordeur hadden geplakt en er stond op : welcome tannie Nicky, wat zoveel betekent als tante Nicky. We hebben heel wat bijgekletst en this weekend zie ik de rest van de familie, William, broer van Glenys, en hun ouders waar we 8 jaar geleden ook gelogeerd hadden.
Soit, vandaag wijntoer gedaan : eerst naar Spier, waar we cheeta`s gezien hebben, dan naar Franshoek where we had lunch, dan naar Stellenbosch om vervolgens in Fairview a wine and cheese-taste te hebben. Leuke dag, veel gezien, alleen... the airco on the bus didn`t really work that well, en bij 32 graden (ja, zo warm was het vandaag, it still feels hot and it is already 7.30 pm now) kan je wel wat airco gebruiken. Morgen naar the townships en change of plans : vrijdagavond verhuizen we naar the guest-family.
Ik hou jullie verder op de hoogte en zend jullie heel veel zon and much much love !

• 06 Maart 2008 - 12:02

Alain En Veronique:

Hallo Annick,
    Leuk te lezen dat je het zo goed stelt in het verre warme Zuid-Afrika. Je maakt ons jaloers want hier frisse wind en zelfs sneeuw in de Ardennen.
    Doe vele groetjes aan William en voor jouw dikke kus en knuffel.
    Geniet nog van je weekje vakantie en we kijken al uit naar meer nieuws van jouw.

• 07 Maart 2008 - 12:00

Rudy:

Hi, lieve collega.
    Direct vind je het daar zo leuk dat je keer nie weer nie.Ik ben blij dat je het prima maakt;geniet er met volle teugen van en geef iedereen van mij de groeten.